|This page is currently inactive and is retained for historical reference.|
Either the page is no longer relevant, or consensus on its purpose has become unclear. If you want to revive discussion regarding the subject, you should seek broader input via a forum such as the Village pump.
"Bes practisis in phublic oatreach" will bea a callecshan a aatikls deskribin experiehences in winnin new valentears, paatnas, cantent, an aaudiences. Given dat sevral chaptas ave hAlready developed successful projec fi hEngage new taagit group or deepen relashanships to new Wikimedians, dis pyage is a farrum fi dem weh waan fi spred di word.
Dis is nat a compriensive lis. If yuh waa share yuh idea dem pon how fi engage new peopl, pleas write yuh aatikl ere or elp fi expan bes practis artikls. Be boal!
If yuh nuh ab nuh experihence yet, but yu wudda like fi share yuh nalige bout Wikimedia projects or tell peipl bout di benifit yuh yuh reciavh fraa cantributin to Wikipedya, den fiin waah projec yah so weh soot yuh backgroan. Anybaddy cyaan staat dem own public oatreach projec. Speshal skill nuh requiad. Dem yah peij yah develop by di valinteers an serve as waah step-by-step tutourial. Ebry projec taagit waah diffrent group an give speshal tips pon how fi approach an intarac in fis paaticula enviranment. Workin inna public oatreach, it elpful fi kip sum stratigy inna mind!
If yuh hab done great public oatreach wok but yuh nuh sure ow fi dacciment yuh experihence read dis gidelians fus!
Join di teem!
Waah teim a Wikimedians fram difrent cuntries a wok pon hextendin an improavin di bes practis piejs pon dis wiki. Pleas feel invitid fi jiin di teim by addin yuh niem pon Bes practiss|Daccumentiashan tiem
Please elp wi fi improav di fallawin piejs so dat a (newly) Wikipedian is aible fi successfully accumplish waah public oatreach projec.
- Best practices in building a content partnership with a cultural institution
- Best practices in giving a Wikipedia presentation
- Best practices in organizing a Wikipedia workshop
- Best practices in organizing a Wikipedia exhibition
- Best practices in setting up a Wikipedia booth at a third-party event
- Best practices in assigning Wikipedia articles as coursework to students
- Best practices in using Wikibooks in the classroom
- Best practices in photography events
- Best practices in hosting an IRC open meeting
- Best practices in using CentralNotice
- Best practices in teaching library classes
- Best practices for working with community members
- Best practices in mailing
- Best practices for reaching out to projects in multiple languages
- Best practices in training adults
- Best practices in working with developers
- Best practices on speed dating on Free Knowledge
- List of successful grant applications
- Your best practices